●●● Prędkość naszego życia zależy od zdolności w posługiwaniu się myszką

5 listopada 2009

Śnieg zaskoczył CBNowców

Stało się, po raz pierwszy w tym roku z nieba pofrunął biały puch. Puch a właściwie puszek. Nie zmienia to faktu, że skutecznie przykrył kawałek Dużego Miasta a jeszcze skuteczniej i prawie w całości moją Dzielnicę. No, pseduodzielnicę...
Tutaj pojawia się problem ustalenia pewnej nomenklatury na potrzeby bloga. Duże Miasto i Małe Miasto są już rozdzielone. Więc co ja mam pisać? Bękart?
Czekam na propozycje.

Jak widać już od rana służby porządkowe zabrały się do pracy.

Wiepofama na Jeżycach. Stary zakład jeszcze z poprzedniej rzeczywistości. Funkcjonuje do dzisiaj. Ciekawy przykład socjalistycznej architektury przemysłu lekkiego.

Dwa wieżowce, jeden już trochę się zestarzał, drugi nadaje Jeżycom nowoczesnego charakteru. W tym nowszym restauracja Omega, która od pierwszego kroku sprawia wrażenie eleganckiego miejsca biznesowych spotkań, jednak w smaku przypomina niedorobione żywienie studenckie z paczek. Bez użycia soli i pieprzu, ewentualnie bez silnego poczucia głodu nie odczuje się zadowolenia. Dalej za wieżowcami, poza granicą kadru Pasaż Jeżycki, w którym aktualnie mieści się biuro, gdzie pracuję. Niestety padła bateria.

8 komentarzy:

Rzabcio pisze...

Te wieżowce znam na pamięć... Do tego dalszego chyba z milion razy chodziłem pod Ścianę Płaczu.

Iskierka pisze...

A może Średniak? ;D

agawphotography pisze...

a u mnie w górach ani kapki śniegu :((

~M pisze...

Rzabcio, zważywszy na to, że można wypłacić co najmniej 20 zł to musiałeś wypłacić jakieś 20 milionów :)

Średniak to dobry pomysł ;)

agaw - wysłać Ci trochę śniegu mailem?

Jotgie pisze...

Na pierwszym zdjęciu wygląda, jakby Ten Pan ciągnął linką Twój(?) samochód...

~M pisze...

Ta pani, jak odjeżdżałem stanęła tak blisko i coś zamiatała, że myślałem, że mi z felg zmiata śnieg :)

Iskierka pisze...

A ta Pani, to nie jest przypadkiem ta, najbardziej pracowita, w Waszym Średniaku?;)

~M pisze...

Nie, to nie ta ;)