●●● Prędkość naszego życia zależy od zdolności w posługiwaniu się myszką

3 października 2008

Poranek

Nie tylko nocą człowiek żyje. Nad ranem można zaobserwować wiele zjawisk, których nie widać w innych godzinach. Przykładowo puste ulice. Dodając do siebie nieśmiałe poranne światło i aż kłującą w uszy ciszę mieszczuch ma wrażenie, że znalazł się na innej planecie.
Jesienią jednak trudno znaleźć tak doskonałą kombinację. O wiele lepiej wyjść na spacer w czerwcu między 4tą a 5tą. Obecna pora roku obfituje za to w ładne widoki. Spójrzcie na niebo.






7 komentarzy:

Jotgie pisze...

Bardzo, ale to bardzo ładnie!

Tomasz Luch pisze...

Nad ranem...śpię

Iskierka pisze...

Cieszę się, że zauważasz piękno poranków:)))

Rzabcio pisze...

cannehal: A ja myslałem, że obmyślasz strategie w Go. ;)

jotgie, iskierka: Dzięki za komentarze. :)

~M pisze...

A ja dzisiaj łejkapa zrobiłem, mgła była, gdy pędziłem zobaczyć pocisk artyleryjski wykopany przez rolnika, tylko mi się nie chciało zatrzymać, żeby zdjęcie zrobić. W sumie szkoda.

Rzabcio pisze...

~M: Pocisk trzeba było dać. ;)

~M pisze...

Nie było, policja kazała zasypać ;)